måndag 13 september 2010

Summering.

Februari, det var då det börjde. Nu har jag skrivit ut min första anteckningsbok där jag skrivit upp det som jag tycker har varit viktigt vid STS och andra utbildningsmedia.
Största upplevelsen är naturligtvis EXTRAVAGANZA. Där fick iallfall jag upp mina ögon för vad jag kan åstadkomma. Men naturligtvis måste man jobba för det.
När jag går igenom mina anteckningar finns det många bra saker sagda.
Sockerkursen i Drammen. "Det är nyttigare med en choklad kaka på 70% kakao än en frukost gjord på Corn Flakes, sylt och mjölk. = 12 sockerbitar och 84% ingenting som kroppen behöver. Detta på en portion på 30 g.
Ingen kan ta ifrån mig mina mål, Mark Hughs filosofi. Om du tycker något är jobbigt, gör det om och om igen tills det inte längre är jobbigt.
Money do a good person better and a bad person worse.
Dags för ny bok, det fanns mycket mer men jag höll på att fastna och det var inte meningen.
Min summering är iallfall att det är dags att ta det på allvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar