söndag 7 november 2010

Mitt bästa jag!

Ja, snart är jag framme vid mitt bästa jag.
Viktutmaningskursen är snart slut och jag har under dessa 12 veckor börjat närma mig mitt slut mål.
Mina sista två kilo har suttit som en järnring och det har varit upp och ner och upp och ner.
Träning det är det som gäller. Jag har länge tänkt börja på gym, men hur ska jag kunna hinna lägga in det.
Alltså hade jag varit ensam hade det gått men jag har ju familj.
Visserligen har jag bara sambon kvar hemma på veckorna men ändå. Någon kväll vill man vara hemma, även utan jobb. Så jag fick helt enkelt köpa mig en helvetes maskin. Crosstraining det är det som det handlar om för mig.
Idag promenad 1½ timme och sedan 25 minuter på helvetes maskinen till Iron Maiden´s Seventh so of a....
Det är ett himla drag att träna till HR, något jag rekomenderar.
Vi får väl se hur det går i tävlingen på tisdag. Vem har gjort bäst ifrån sig. Det finns några som gått ner väldigt mycket men jag vet inte hur det hela avgörs ännu. Det skall bli otroligt spännande iallafall.
 Skall lägga upp bild senare när jag nått målet helt. Och de skall jag försöka att göra innan tisdag............
Wish me good luck.
Är du intresserad så kontakta mig. Se profilen.

2 kommentarer:

  1. Jag tänkte bara ....03.02 ok... då tryckte orden och önskan att formulera dig verkligen på,.. somnade du om och njöt av ...nästan, nästan , nästan i hamn. Vilken glädje att kunna inspirera fler att följa i dina fotspår. Heja dig Agneta...

    SvaraRadera
  2. Japp jag somnade om, fniss. Men det viktiga är inte att vinna utan om man somnar är det bara att vakna och fortsätta. Man är någon erfarenhet rikare som att man inte somnar nästa gång innan upplopp.

    SvaraRadera