lördag 22 januari 2011

Dekadensen är över för iår.

Ja precis nu med julen inräknad är dekadensens tid förbi.
Gudarna ska veta att det går fort när man blir inaktiv.
Ingen träning ingen matkoll.
Reflektion. Mitt sockersug har kommit tillbaka, men jag vet varför.
Det är en bra början. Jag har inte försunkat mig totalt men kunde vara på väg till katastrof. Det går fort.
Har inte glömt utmaningen. 5 km i Slottskoken, jogga hela vägen.
Fokus på;
Motion, idag 32 minuter på ExtremeFit, progr. F1.
Mål varanan dag.
Äta mer protein, mindre vitt och rafinierade varor.
Dricka mer vatten.
Äta mer grönsaker.
Jag använder mig naturligtvis av Herbalifes näringsprodukter.
Dessa ger mig mer ENERGI samt jag går ner i vikt samtidigt som jag får i mig allt jag behöver plus lite till. Dessutom är det gott.
Vad har jag att förlora? Inget mer än några kilo. :-)
Äta mer vegetabilska proteiner.
Äta oftare, men mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar