söndag 5 december 2010

Sömnigt.

Jag läste mitt sista inlägg och insåg att ja Eva jag somnade på vägen.
Det viktiga är då att inte ge upp och tänka det är meningslöst.
Ibland är det uppförsbacke för alla.Jag nåde inte mina mål denna utmaningen, men vem har sagt att jag inte kan nå dem ändå,
för mig själv.
Damerna som vann Viktutmaningen, gjorde otroliga resultat.
Dessutom måste jag berätta hadde slutat att röka.Trots detta gick hon ner 8 kg, tror jag det var. Är inte detta en bragd säg.
Damen som vann gick nog ner mer än 12 kg. Även detta gör bra resultat. Rätta mig nu om det är någon som vet eller kommer ihåg exakta resultat. Jag har iallafall inte överdrivet dessa, utan det är snarare åt andra hållet.
Mina egena motgångar sedan jag köpt min CrossTrainer är att jag varit förkyld fram och tillbaka.
Som en influensa som aldrig riktigt kommit igång.
Varit på jobbet och sedan inte orkat så mycket mer.
Vi har haft en period som varit extra på jobbet också.
Allt detta har gjort att min vikt avstannat och ja jag är ju nöjd med mitt resutltat hittils men som sagt de där
förbenade 2 kg skall alltså väck.
Fortsätter nu, börjarde lite idag fortsätter imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar